20 Mart 2014 Perşembe

0

Deniz Seki Hayat İki Bilet Sözleri

  • 20 Mart 2014 Perşembe
  • Unknown
  • Share
  • Deniz Seki en son 2011 yılında yaptığı Sözyaşlarım adlı albümü yayınlamıştı ve o zamandan beri sessiz kalan Deniz Seki şimdi ise yeni bir albüm yaptı fakat ilerideki günlerde yeni albümünü piyasaya çıkartacak. Deniz Seki, yeni albümünde yer alan ve kendi bestesi olan 2 Bilet şarkısını sözlerini hayranlarıyla paylaştı. Deniz Seki’nin yeni albümü olan 2 Bilet hayranlarından iyi bir not almayı başardı. Seki’nin son albümündeki 2 bilet şarkısı sözlerini yazımızda bulabilirsiniz…

    Bu zamanda kadar Hiç Kimse Değilim, Anlattım, Şeffaf, Aşkların En Güzeli, Aşk Denizi, Sahici ve Sözyaşlarım olmak üzere toplamda 7 albüme imza atmıştır.  Önümüzdeki günlerde yeni bir albüm çıkartarak hayranlarına yeni bir sürpriz olmuş olacak. Deniz Seki’nin yeni albümünde yer alan Hayat 2 Bilet şarkısının sözlerini sitemize sizler için attık.
    Deniz Seki Hayat 2 Bilet Şarkı Sözü
    Zamanında olmuş
    Olanlar olabilir
    Kalp krılıp yen
    İçinde kalabilir
    İnsan bu dünya’ya
    Zaten misafir
    Gelişimiz belli
    Gidişimiz belli değil
    İnsanın ömrü bi kere
    Dünyaya gelince
    Kalp kırılınca içinde
    Yen kalınca
    Hayat 2 Bilet sadece
    Biri geliş
    Biri de dönüş
    Sen istersen
    Sen istersen dövüş
    İstersen seviş
    Korkmuyorum korkmuyorum
    Korkmuyorum korkmuyorum
    Hayat senden artık
    Hiç korkmuyorum
    Bıkmadım bıkamıyorum
    Aşk çok yüzsüz
    Kaçamıyorum
    Hayat senden artık
    Hiç korkmuyorum

    0 Responses to “Deniz Seki Hayat İki Bilet Sözleri”

    Yorum Gönder

    Subscribe