22 Şubat 2014 Cumartesi

0

Kardeş Payı Haydar Haydar Şarkısı ve Sözleri

  • 22 Şubat 2014 Cumartesi
  • Unknown
  • Share
  • Ahmet Kural Haydar Haydar, Haydar Haydar kim söylüyor, Haydar Haydar sözleri, Kardeş Payı Haydar Haydar şarkısını dinle, Kardeş Payı Haydar Haydar 20 Şubat, Kardeş Payı Haydar Haydar 2.Bölüm izle, Kardeş Payı Haydar Haydar şarkısı ve sözleri, Kardeş Payı Haydar Haydar Sözleri, Kardeş Payı Dizisinde Çalan Şarkı, Kardeş Payı dizisinde çalan şarkı 20 şubat, Kardeş Payı Haydar Haydar Şarkısını dinle ve daha fazlası yazımızın devamındadır…



    Star TV’nin yeni komedi dizisi Kardeş Payı 2.Bölümü ile 20 Şubat 2014 perşembe akşamı ekranlara geldi. Kardeş Payı dizisinin 2.bölümünde Ahmet Kural ve Murat Cemcir‘in canlandırdıkları Metin ve Ali kardeşler ranzalarında yatarken geçen sahnede meşhur Haydar Haydar şarkısını seslendirdiler.  Ahmet Kural’ın Haydar Haydar performansı oldukça güzelken, Murat Cemcir’in performansı da bir o kadar kötü değildi. Kardeş Payı Bu ikili sayesinde yine iyi izlenme var ve gelecek bölümlerinede başarılar diliyoruz.

    Kardeş Payı Haydar Haydar Şarkısı Sözleri


    Ben melanet hırkasını kendim giydim kime ne
    Arı namus şişesini taşa çaldım kime ne


    [Nakarat]


    Aah Haydar Haydar taşa çaldım kime ne.
    Kâh çıkarım gökyüzüne, seyrederim âlemi
    Kâh inerim yeryüzüne, seyreder âlem beni


    [Nakarat]


    Sofular haram demişler, bu aşkın şarabına
    Ben doldurur, ben içerim, günah benim kime ne


    [Nakarat]


    Kâh giderim medreseye, ders okurum hak için
    Kâh giderim meyhaneye, dem çekerim aşk için


    [Nakarat]


    Sofular secde eder, mescidin mihrabına
    Benim ol dost eşiğidir, secde gâhım kime ne


    [Nakarat]


    Nesimi’ye sorduklarda o yar ilen hoşmusun
    Hoş olayım olmayayım, o yar benim kime ne


    [Nakarat]


    Kardeş Payı Haydar Haydar Şarkısı 


    0 Responses to “Kardeş Payı Haydar Haydar Şarkısı ve Sözleri”

    Yorum Gönder

    Subscribe