10 Şubat 2014 Pazartesi

0

Güneşi Beklerken Dizisi Çalan Şarkı Beni Bırakma Şarkısı ve Sözleri 09.02.2014

  • 10 Şubat 2014 Pazartesi
  • Unknown
  • Share
  • 9 Şubat 2014 Güneşi Beklerken dizisinde çalan şarkı, Güneşi Beklerken dizisi şarkıları, Güneşi Beklerken şarkıları dinle, Güneşi Beklerken’de çalan şarkılar, Güneşi Beklerken dizisi beni bırakma şarkısı, Güneşi Beklerken dizisi beni bırakma şarkısı ve sözleri, Güneşi Beklerkende çalan şarkı beni bırakma dinle ve dahası yazımızın devamındadır…

    Feridun Düzağaç Beni Bırakma Şarkı Sözleri


    Belki güneş bi gün ikimiz için doğar
    Belki korkuları hayallerimiz boğar
    O masal günü gelinceye kadar
    Susuyorum , susuyorum
    Susadıkça yüzün düşer aklıma
    Korkar oldum düşlemekten
    Adını anarım çoğalır sesim
    Konuşmaktan düşünmekten özlemekten
    Gel bak bir elimde gökyüzü var hala
    Ötekinde kayıp giden yıldızlar la la
    Korkularda benim umutlarda
    Beni bırakma
    Kimse kimsenin herşeyi olamaz-mış
    Di’li geçmişten tek yaramsın sen
    Sensiz kimsemiyim kimsesizmiyim bilmem ,
    Hiç bilmek istemem hatta düşünmem
    Gel bak bir elimde gökyüzü var hala
    Ötekinde kayıp giden yıldızlar la la
    Korkularda benim umutlarda
    Beni bırakma

    Feridun Duzağaç Beni Bırakma Şarkısı dinle



    0 Responses to “Güneşi Beklerken Dizisi Çalan Şarkı Beni Bırakma Şarkısı ve Sözleri 09.02.2014”

    Yorum Gönder

    Subscribe