25 Şubat 2014 Salı

0

Benim Hala Umudum Var Dizisi Neden Bitti

  • 25 Şubat 2014 Salı
  • Unknown
  • Share
  • Benim hala umudum var dizisi neden bitti, Benim hala umudum var dizisi neden final yapıyor, Benim hala umudum var neden final yaptı, Benim hala umudum var dizisi final yaptı, Benim hala umudum var niye bitiyor,  Benim hala umudum var dizisinin neden bittiği yazımızın devamındadır.



    Başrollerinde Gizem Karaca, Berk Oktay ve Şükrü Özyıldız’ın oynadığı Gold Film imzalı Benim Hala Umudum var Dizisi 25 Mart Salı günü ekranlara veda ediyor.


    Star TV’de yaz ekranında başlayan Benim Hala Umudum Var dizisi FOX TV’ye transfer olmuştu. Bu transferden sonra dizi istenilen reyting sonuçlarına ulaşamadı ve ardından dizinin final yapacağı açıklandı.

    0 Responses to “Benim Hala Umudum Var Dizisi Neden Bitti”

    Yorum Gönder

    Subscribe