27 Mart 2014 Perşembe

0

Zeytin Tepesi Beni Burada Öpmüştün Ah Şarkısı Sözleri

  • 27 Mart 2014 Perşembe
  • Unknown
  • Share
  • 26 Mart 2014 Çarşamba günü yayınlanana Zeytin Tepesi dizisinde çalan her aşk bir gün biter Oğuzhan Koç tarafında seslendirilmektedir. Zeytin Tepesi beni buradan öpmüştün ah şarkısını dizide görüpte beğenenler için hazırladık. Zeytin Tepesi dizisi müziklerini dinlemek istiyorsanız sitemizi takip edebilirsiniz… Zeytin Tepesi Beni Burada Öpmüştün Ah Şarkısı ve Sözleri makalemizin devamındadır.




    Her Aşk Bir Gün Biter Sözleri
    Bir güne daha böyle başlamak
    Pencereden bakıp hep boşlamak
    Donar ellerim susar dillerim
    Utanmasam hala beklerim
    Beni burada öpmüştün ah
    Yağmurlarda yürümüştük
    Bana burada küsmüştün ah
    Ağustosta üşümüştüm
    Ben de bu yolları gide gele göreceğim yok ki bir bildiğim
    Serdeki acıları çekmek için yine bir zalimi seveceğim
    Bir şey öğrendiysem eğer karşılığı yokmuş meğer
    Her aşk gibi bu da bir gün biter
    Beni burada öpmüştün ah
    Yağmurlarda yürümüştük
    Bana burada küsmüştün ah
    Ağustosta üşümüştüm
    Oğuzhan Koç Her Aşk Bir Gün Biter dinle

    0 Responses to “Zeytin Tepesi Beni Burada Öpmüştün Ah Şarkısı Sözleri”

    Yorum Gönder

    Subscribe