22 Mart 2014 Cumartesi

0

Sagopa Kajmer Aylak Bakkal Şarkı Sözleri

  • 22 Mart 2014 Cumartesi
  • Unknown
  • Share
  • Türkiye’nin Rap müziğine adını yazdırmış olan Sagopa Kajmer yeni bir albüm daha yaptı.
    Rap müziğinin en çok dinlenen isimlerinde biri olan Sagoğa Kajmer, Pesimist EP 6 adlı albümünü piyasaya sundu. Bizde Aylak Bakkal şarkı sözlerini sizler için yayınladık. Umarız ki Sagopa Kajmer yeni albümüyle sevenlerinin özlemini sonlandırmıştır.





    Sagopa Kajmer Aylak Bakkal Şarkı Sözleri
    Yepyeni tertemiz, apartta hazir ve nazir benim tayfa.
    Içim deniz dalga. Sago’yu yakala la!..
    Laga luga yok aga.
    Ne dalgalara dayandi bu kadirga.
    Kasinan o yaralari tirnakla.
    Üzerine tuz basan bol olur kanayinca.
    Deva bulunur arayinca. Reva bana rap.
    Yunus balik, hip-hop kanca.
    Hey! Birak havlasin o köpekler anca.
    Mamalari bende, dilleri çikar acikinca.
    Çöplükleri yanar ben bombami bi-bi-bi-bi-birakinca.
    Yorkshire terrier için Dogo Sago sakinca.
    Agirligimi koydugumda terazin kirilir. Toksinim agzinin suyuna yayilir.
    Sago ok kurbagasi, ona dokunani yatirir.
    Sözü sari akrep olur igneyi batirir.
    Dirayet isteyen oyunda bol ahmak zekanin gerisinde voltalar atmakta ne is?
    Dilindeki tozu süpür. Evet hip-hop özgür. Ama fazla özgürlükten kalp ölür.
    NAKARATx2
    Aman ahmak yakiyor benim çakmak.
    Cesediniz tüter sigaramdan çaylak.
    Sago, sicak ekmek üzerine bal-kaymak.
    ‘Bla Bla”larini tartida tartar bakkal aylak.
    Kesik ‘Wack MC” kellesi dolu topraklarim.
    Sepetinden çikmis kanini emmek ister kral kobralarim.
    Örümcek agi baglamis taharetsiz bosluklarin.
    Maharetsiz elin tuttugu kalem bos idür yazdiklarin.
    Kazara degme mikrofonuma çarpar akimi elektrigimin.
    Içinden 100 tas 1 pirinç çikti elekte eledigimin.
    Çarsamba topuk ayakkabim ezer ensesini diledigimin.
    1 kurus tecrübe 100 misli ucube var elinde s.ktigimin.
    Solunumu arizali burun deliklerine mum diktigimin.
    Mumlar eridikçe damlar agzina parafin.
    Küçük hafizanda yok milimi bildigimin.
    Kafasi kelle düzelmez elle s.ktigimin.
    Sözlerim silahim, tek tek koydum dikleme.
    Kalkmaya çalisani alip oturttum mini tabureme.
    Obur MC leri bokunda bogmak elzem.
    Koydugum lirikal malzeme tepeleme. Benim isim rapleme, hos gelmissin sahneme.
    Uzuvlarini 4 ata bagladim, her bir at baska yere.
    Kulak zari infilaki beni sevmeyene her sarki.
    Ama kabul et Kajmer Sagopa rap inkilabi.
    Laf takasi, gaf gemisi giyabi.
    Eski çocuklar begenmezlermis Yunus’u. Sago’dan aldilar onlar rap kursunu.
    Notunuzu kirdim lan, kestim size bursu.
    NAKARATx4
    Aman ahmak yakiyor benim çakmak.
    Cesediniz tüter sigaramdan çaylak.
    Sago, sicak ekmek üzerine bal-kaymak.
    ‘Bla Bla”larini tartida tartar bakkal aylak.

    0 Responses to “Sagopa Kajmer Aylak Bakkal Şarkı Sözleri”

    Yorum Gönder

    Subscribe